Sunday, July 4, 2010

i'm sick

da agak lama x post entry dalam nie. nasib belum besawang je lagi... nanti2 la... dalam mood yang kurang best lagi skang. apatah lagi stat new sem & aku rasa belum cukup bersedia....

ari nie first day class aku da stat tak sihat.. dari semalam lagi sebenanya... sakit tekak.. malam nye pas habiskan semangkok koew teaw sup 8 beradik, panadol 2 bijik terus hilang. tejaga sat kul 3 pagi masa tue rasa perit gila tekak neh... mnum air pon macam x rasa papa.. huhuhu smbung tido.. 6.17 am 'ttm' aku da kol soh bangun mandi. pe keja mandi awal2 pagi... adui aii... katanya bagi fresh cket.. ngan berat ati masuk la bilik air. lama aku dok menderem dalam tue.. yala da la sejuk... tekak aku still sakit, pedih, perit, tapi bila da mandi tue betol rasa lebih fresh. tekak pon ok da cket. hehehe thx beb!!

semayang & ciap2 sebab da class pagi kul 8. aku decide nak pakai sweater ja ngan tshirt tapi macam x best ja kan. sebabnya 1st class so nak bagi nmpak semangat cket pakai dress + jacket. protect jugak dari aircond sejuk....

smpai2 class sempat melawak lebih kurang ngan member2... rupanya cik mie xdek dia ke melaka... ceh.. penat bangun pepagi...

sempat aku mesej bila ia nak balik..

jawabnya : salam balkis. ptg ni saya bertolak balik ke sg. petani. t/hari ni baru abis meeting. kenapa? nak belanja saya ker?

hahaha baru ingat nak skip class la cik mie.. ehehehe xdek maknanya la...

balik ingat nak memasak.. barang semua da sedia.. mmber2 plak cakap nak kuar.. yang aku nie memang rasa x sihat betol... pegi UK amik MC then balik melepak kat umah. sesorang pon x jadik hal cozz memang xdek mood nak kemana & becakap ngan sesapa...

kat UK tadi agak cuak gak aku MA tue tarik tangan aku ( nak cek blood pressure) x pakai glove plak... huhu cam x besa je camnie tapi xpala dah darurat... blood pressure ok, tekak aku confirm bengkak & merah.. advice, mnum banyak air... nie masalahnya.. aku rasa air memang da sebati ngan jiwa aku. nak kemana mesti aku prepare bekal air kosong. tapi da nak sakit pe blh buat.....



p/s: sapa x ke class ethics kena provide handwriting 5 pages. cita what is ethics.... huhu aku ponteng gak tadi tapi nie ada MC. harap2 laku la esok... serius x larat tadi. gagah jugak ke UK...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......