Sunday, July 25, 2010

salah akukah??

terusik jugak hati aku tadi. pas class sorang sahabat aku tanya progres projek assignment IR n Ethics. dalam 2 hari nie memang aku x amik tau progres dia. yala balik bercuti. ada kematian keluarga, family makcik kat umah. aku ingat tapi aku tau kawan2 aku boleh handle keja depa. tapi bila aku bagitau alasan aku dia besembang degan orang lain plak.. i repeat my reason twice but i dont thin he can hear my voice.

bila dia tegur soh aku lebih aktif & agressive that's too much i think. yeah aku x banyak pengalaman but i try my part as best as i can. aku hanya hmmm, hmmm, & hmm. malas rasa mendengar lagi. yes aku ego. so what??

dari sudut positive. orait aku akan lebih alert kali nie. cuma harap sahabat itu tidak pending lagi. walaupun aku dalam muka bahagia tapi mood aku masih belum stabil sepenuhnya. u make me sick!! nasib blaja cara nak handle stress daam class cik mie tadi.

p/s: makcik ada cita dia bekenan new car dari inokom. i10. cute katanya. baru semalam selisih dengan beliau kat kola ketil. not bad la.. sempat gak lawan potong2.. haha

2 comments:

Kapan said...

boring baca blog ni. baik ko x yah wat blog wei!

balkis said...

kah3x jadik silent reader berani la kutuk aku. bangang siot!

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......