Wednesday, July 7, 2010

hobi baru

tahun nie aku perasan aku da makin gila ngan hobi nie. tapi memandangkan stay kat umah sewa aku tepaksa lupakan sementara. tapi bila smpai kampung hah giat aku ngan hobi aku nie... nak tau apa...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nie la... belek + tanam + jaga pokok bunga especially ros @ mawar nie....



aku pon xde idea macam mana idea nie boleh timbul. sebelum nie jangan harap aku nak jenguk2 halaman rumah tambah2 pokok2 kat situ. mak je yang rajin turun padang. tapi skang aku yang sibuk ciap paksa2 mak aku beli tools untuk jaga pokok, baja sesuai, paling x tahan curik benih kalo betandang umah orang. hahahaha.... cuti las sem memang meriah gak umah aku tapi cti sem baru2 nie suram balik sebab aku sangat sibuk. bila aku bengang tengok adik2 aku berebut channel astro ceria pas jerkah sorang2 aku pandang je pokok nie dari jauh automatik senyum. pergggh aura mmg sangat kuat... 


hope aku boleh kembangkan lagi minat aku nie. tingin gak tengok halaman umah yang besar tu terjaga oleh tangan aku sendiri... hahaha kenapa aku menjadi seorang wanita nieh!!! oh tidak.com betol la... 

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......