Sunday, July 18, 2010

kawan sakit gigi

sahabat aku, bengkak pipi punya la teruk sakit gigi. dah puas dipaksa petangnya dekat2 magrib baru ada perasaan nak jmpak doktor. hujan renyai2, ngan keadaan aku gak yang kurang aktif bawak beliau ke klinik. yang aku perasan klinik cinta sayang kat pekan SP. tu ja. masa sampai xdek langsung patient. senang la hati x payah menunggu terus mmber aku dipanggil masuk. after few minutes dia kuar balik dengan muka cuak panggil aku.

she: doctor nak jmpak hampa.
me: hah untuk pa? (cuak gila)

bila gerak masuk rupanya doctor tue nak kami wat keputusan utnk mmber aku sebab katanya gusi mmber aku da teruk ada nanah & perlu dicuci. bila dia tnjuk memang aku pon macam x sanggup tgk. kaler da lain & nampknya sangat serius. aku support that doctor. & i think he play his role soo good. each quesion yang kuar dari mulut aku diexplain sebaik mungkin. kawan aku xmau buang risau tapi aku n mmber lain nekad nak buang menda alah tue. kalo x dia xkan sihat...

time doktor tue stat proses aku melopong!! alamak!! sanggup ka aku macam tu. serius seriau tengok. lama gak mmber aku diproses mulutnya & bila siap kami dipanggil mengadap. pastu doctor tu start berceramah sedikit2 sal penjagaan mulut as well as condition kawan aku. sebagai manusia yang agak obses sal kesihatan macam2 jugak aku bertanya.. hehehe it's really good to get avice from the right person. i appreciate that.

payment overall RM80. tekejut beruk memula tapi akur. mai pon da malam tapi aku sangat2 puas hati ngan service doctor tu. banyak input aku dapat

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......