Tuesday, July 13, 2010

entry emosi lagi~

cinta itu indah tapi kadang-kadang menyakitkan



sekali lagi aku menjadi jiwangan di sini. xpa2 nie last entry jiwang untuk sementara waktu nie kot. haha well, dulu aku x seserius nie tapi aku sedang berusaha menseriuskan diri.. (da serius kot). tapi bila sahabat2 menggiat aku ala2 aku nie princess diana segan jadinya. heheh I'm humble person. sangat merendah diri so x payah la selalu "wow" aku. besides, ini salah satu learning process gak. (yaka??) bagi aku la.. hingat senang nak memahami 1 hati nie. sikit punya susah. bebelit2 macam akar pokok kelapa sawit. hahaha but I try.
 
so kepada kandaku, harapnya sabar banyak2. aku mengamalkan prinsip egoism cozz I think egoism can be ethical. desperate situation cause logic action... haha ter"aplikasi" plak...
sungguh aku sekarang sedang berusaha menundukkan sedikit demi sedikit ego aku. hingat senang ka!!!
so kandaku jangan marah2 let we make it together by slowly... cool down!! yearghh!! ehehehe

1 comment:

M. Faiz Syahmi said...

you're a girl and practicing logic in life.?
fascinatingly interesting.
teroskan hidup macam tu ye.?
(:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......