Tuesday, July 13, 2010

damn it!!!!!

aku still x dapat membiasakan diri dengan kehidupan aku yang sekarang. kenapa dalam dada aku rasa sangat2 berat, kepala semak semacam, & badan pon tersangat lemah skang. I think that my body as well my soul cant react properly. adakah aku dilanda penyakit serius!!!!!


arggghhh perut pun rasa muak skang. kira betul la skang aku menghidap penyakit paling bahaya. nak diagnosis lebih2 pon aku x paham...

sebenanya aku susah nak accept my life now & i really miss my old time tapi bila pikir2 balik actually i'm happy now. ntahla... hidup memang banyak pasang surut...
arrrggghhh WTH!!! hate entry emosi!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......