Wednesday, July 28, 2010

hari yang stress!!

sekarang baru aku tau betapa penatnya nak dapatkan kelulusan untuk implement satu2 projek. yeah it totally damn tired!!! tapi aku salute sebab anak2 buah aku merangkap kawan2 aku gak pandai play role memasing. so aku hanya follow the progress & of course bagi kata putus untuk satu2 keputusan. tapi nak cakap yes or no pon gila cuak cozz every decision made by me maybe can affect all the result in future. serius aku xdek pengalaman.. huhu


kisah tadi.... semalam aku da disoal oleh madam mengenai progress & kertas kerja & confirmation penceramah yang akan give talk. tekulat2 aku menjawab depan madam lyn. yala list penceramah yang membuatkan ketas keja kami stuck. bajet pon macam still ada masalah. smpai tersasul menjawab tapi nasib baik lepas. madam da gitau esok ada meeting untuk program student so if we miss this meeting to submit our report then we have to wait anoter month. masalahnya makin lewat la nak approve budget. that the most important things that we have to worried now. so semalam sembang2 da dapat la nama penceramah.

hari nie after class CSC aku, mus, effa & azril merayau2 kat bangunan HEA carik lecturer yang berkenaan untuk dapatkan endorsement. da dengan posa lagi tapi kami kena betindak cepat. mujur madam lyn bagi kebenaran madam zafifa endorse bagi pihak beliau. mudah keja. then smpai ke tangan madam zauyah the things became worst. nope!!! of course i'm not blamed her. but seriously i try my best to be good tapi masih belum sebaik itu.. huhuhu blur gilew ahh bila disoal macam2. kuar2 dari bilik dia aku rasa tersangat2 down. smpai beg pon tetinggal dalam bilik tu. aku terkilan jugak sebab x bejaya puaskan hati dia. of course i feel ashamed. sebabnya aku nampak dia meletakkan harapan untuk my team do our best tapi belum smpai tahap tu. she dissapointed same goes to me.


aku kuciwa!! stress!! x perform!! comot!!! annoying!!! bila smpai bilik sir mahad thank God sebab dia banyak membantu jugak and guide balik apa yang berlaku. jam menunjukkan kul 1. sir nak kami submit proposal kul 2. banyak yang nak kena repair. besides, ada lagi class dengan madam zauyah kul 2 jugak. kena bergegas jugak2. so after semua hal kat bilik sir ciap. dalam 1.15 baru smpai umah & sangat kelam kabut ciapkan proposal. aku da x smpat mandi untuk next class. pas smyang siap2 terus patah balik ke bilik sir untuk hantar. 2 lebih gak baru smpai kat tangan dia.. bila smpai pergghhh rasa teramat lega. hilang lelah semua. gegas balik ke class.


rasa malu pon ada nie. aku x performm sob3... =(
rasa nak release tension ja. aku suka kuar sensorang carik mood. tapi si kanda berat hati nak izinkan. aku da rasa hangin semacam. da bila tanya terus diam... gerammmm!!!!


last2 aku balik tido. tu pon dalam keadaan marah. si dia nak kejutkan aku da rasa malas tapi bila kena warning tepaksa kena setuju. marah ni marah!! kebebasan sedikit tersekat. nasib aku ingatkan diri untuk lebih tolerance. huhuhuhu akhirnya bila da tido, bangun2 mood aku terus ok balik. hahah bila si dia kejut pon ok balik da feeling even 2x gak kena make call sebab aku penat sangat.

after take a shower than otak aku yang block nie tetiba macam baru dapat wahyu. yeah apa pon cabaran pasnie aku akan kuat even goyah cket. nak proove to myself that i can make a work under pressure. that's actually the real satisfaction.

moga2 hari esok lebih dipermudahkan.. to my kanda. baru aku perasan bila dia kata aku nie degil dan kuat melawan cakap. now i'm realize. hahaha so sorry & thanks kerana banyak sabar....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......