Tuesday, July 6, 2010

karenah freshie

hapa nasib aku bila 2x kali kena round ATM nak bank in dwet kat cezen aku pnya pasal. hangin jugak 1 badan tambah2 tengok Q bejela panjang smpai kat divider jalan... tapi atas nama kasih sayang belas ehsan sesama sedara gagah jugak... ngeh3x....

ku usharr2 kebanyakan freshie la yang baru abih MMS then baru nak blaja melepak malam kat warung2 depan UiTM... ( gaya aku dulu2). maka panjang la line yg tnggu giliran amik duit. da setengah tue smpai 2 kad pegang, 1 kad dia, 1 mmber punya menyebabkan aku agak moody. ada plak yang x reti pakai lagi kad ATM... alahai nasib aku baik sebelum smpai sini aku da kenal apa itu ATM...

alkisahnya ATM sini dekat jerk ngan balai pengawal as well as main gate. tgh2 menunggu tu aku dengar sayup2 sora pak guard (ala2 clear x clear.) bila aku kalih belakang baru aku dpt tngkap pe dia jerkah...


guard: Eh adik mana boleh kuar dari pagar U pakai kain pelikat ja!!


wahhh mata semua memandang mamat tue. sah dengan tshirt x berkolar ( x silap) dan berkain pelikat kotak2 biru... MasyaAllah... terburai jugak perut 2 3 org mamat nakal kat situ... tapi aku yang ngah muka cemburut xdek ati plak nak gelakkan dia... kecian jugak.. hehehe (now i'm smiling).. pas slow talk cket ngan guard2 dia balik tukar kot suar.. member2 dia xdek masalah papa... done...



incident ke-2 bila aku nak deposit duit kat nazri. da 3 org junior kat dpn ATM deposit so i wait my turn. tetiba ku dgr depa slowly whispering... 

they: eh kenapa x kuar duit nie...???
me: ??????? (still wondering)
they: weh duit x kuar.. kenapa mesin nie.??? bukan kot... ape nama mesin nie???
me: err... dik nak kuar duit kot.. nie mesin deposit je. maknanya hanya boleh masuk duit. nak kuar duit p ATM mybank... sebelah nie pon boleh bank islam tapi kan rosak...
they: owwhhh haha k2 thx kak (thumbs up)


mau tepok dahi aku kalo cenggini... huhuhu

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......