Friday, January 14, 2011

behind the scene....

serius cuak tadi... if baca entry aku yang lepas aku ada briefing pasal aku tukar handphone tu... sebenarnya banyak story behind that scene.... semuanya bermula dengan plan ke pangkorrrrrrrrrr


x sangka kawan2 class aku jadik jugak nak join mmber aku kat sini sorang tu. aku lega jugak sebenarnya even a little bit jelouss. huhuhu tapi jangan derhaka ok.... so semalam kami lepak pizza, then main game & shoping sama2 mula sesi suai kenal kan... mmber aku memang xdek msalah. semua otak otai. aku bangga la at first kenal tapi da boleh close betepok tampar semua kan... so around 11 encik chef pon da koling2 suruh balik awal. baru nak drive balik kendian housemate aku nampak booth banyak2 wat jualan langsung handphone. aku mmg penat takmau benti tapi beliau beria2 mntak nak turun tengok so just follow je la... smpai2 semua teruja sama dengan aku. latest2 handphone jual dengan haraga yang sangat reasonable kan... aku apa lagi angkut 1 handphone, handphone SE aku trade in situ jugak.... (kelakuan bodoh bermula) dalam kalut2 aku x sempat cek apa2 terus balik. housemate aku pon amik 1 handfon jugak...tapi nampak gojes sangattttt.......

massa tu pon si brader2 cina ni da prepare nak balik sebab mmg da lewat kan...so atas kereta cek2 balik housemate aku notice yang beliau x dapat bateri. semua da pakat cuak. aku terus bawak keta stop betul2 parking keta depa tuntut bateri. okey belum selesai... terus terdetik kat hati aku yang..... is this true... kenapa aku trade in hp 2????? did i made mistake?????


balik2 segalanya terserlah!!! kamera 5mp tapi jenama cap ayam, touch skrin yang bukan touch tapi kena ketok2 gila baru boleh enter. memang aku bengang. housemate aku lagi la dasyat. housing ntah hapa2, hang sentiasa. memang bengang. automatik aku jadi rindu pada yang lama... bodoh betol tndakan aku tapi benda dah terjadi pon!!!!!


esoknya kawan2 aku ttepaksa lewatkan perjalanan ke pangkor. around 11 pagi kami otw balik ke tempat semalam. kali ni bawak bouncer tapi x besor mana pon.. perut beliau pon da makin kecik.. hahahah (ok smbung cerita. plannya nak dapatkan hak balik la kan... aku nak balik handphone lama. housmate aku macam da susah nak dapat attention bila tuan kedai asyik lari sana sini. aku dengan cool aku setlle. tapi gila haprak punya bengang bila dia kata da jua handfon aku, tapi w/out resit.... mudah gila kencing aku tapi aku xde proof nk marah lebih2.. dalam2 tengah settle tiba2 tempat da macam kecoh... rupa2nya KPDNHEP, turun padang nak sita kedai2 ni sebab banyak dapat complaint dari customer. haaa bungkus la hampa kan...


sekarang aku dapat balik hanfon tapi not the same as i bought before. tapi much better da X6 nokia cikai tu... masih rindukan hanset lama... kalau ikit kepala otak aku memang aku teringin nak trade in balik yang ni & sanggup tambah duit dapatkan w20.... tapi tengok keadaan la dulu.....

nnti2 keputusan aku bagi semula...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......