Friday, January 14, 2011

I really miss what I had before....

betul la kata pepatah... orang tamak selalu rugi... orang tamak memang akan sangat..... rugi.... oleh kerana aku kurang cerdik untuk menghargai apa yang aku ada now aku kehilangan segala-galanya..... nak kata balasan sebab aku derhaka sangat jauh panggang dari api. yala berkobar2 sangat aku nak ke pangkor tapi aku cancel segala bila mak melarang tapi nasib still x berpihak...


oooooo wait3x i'm not talking about encik chef cause till now he is still with me. beliau sangat busy dengan function sekarang & aku sedang cuba memahami. tapi sekarang aku nyesal gila babas trade in handphone yang aku beli 3 4 hari lepas....


alkisahnya......

aku baru beli handphone ni....






aku trade in dengan handphone ni kemudiannya....






tapi oleh kerana function gila babi..... sebabnya pirate from china macau, so aku nak ambik balik handphone lama tapi dukacitanya handphne tu dapat owner baru yang lebih hargai beliau  x macam aku yang ala2 Mr.Bean ni.... so aku dapat handphone lain.....






tapi second jugak... cumanya functionnya lebih elok dari yang sebelum ni.... tapi hati aku still rindu w20i..... macam mana ni.....


boleh x macam ni????

w20i = x6 nokia =k850i = w20i pink??????

agak2 kena tambah duit x??? mesti la kan.... huhuhuhu i want my phone back!!!!!!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......