Saturday, January 22, 2011

tali silaturahim yang makin pudar kini dijernihkan....

bukan senang hidup bujang dalam kawasan perumahan yang sesak dengan persekitaran berkeluarga ni sebenarnya. hati budi, tingkah laku, adab, pembawaan, pendek kata kena sentiasa nampak sempurna baru orang berkenan. kalau tak confirm kena boikot & gosip free. hati jiran kena jaga beb. kalau kau buat benda tak senonoh malu jiran nengok...

aktiviti setiap petang sekarang memang aku dengan member2 aku santai otak sikit. main badminton smpai bunyik azan maghrib. memula dengan aku & kawan2 sekarang ahli persatuan bertambah. geng mak2 dan anak2 pun amik bahagian. serius ni kali pertama aku rasa keseronokan hidup berjiran kat sini. kaum mak2 ada yang goreng keropok, buat air asam boi, join the club kurangkan lemak badan main badminton. si anak2 kecik keliling taman dengan basikal roda tiga, main kejar2...... boleh tak feel bahagia tu??


gosip jangan cakap la.... gosip pasal student pun kaum mak2 tau. aku sendiri plak terlepas pandang... fuhhhh sumpah aku seronok & enjoy suasana macam tadi. masa ni jugak peluang knowing each other. kalau tak aku mengata kau, kau mengata aku ye dak...

sapa cakap kawasan taman, nilai2 persaudaraan makin berkurang???

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......