Friday, January 14, 2011

ini yang aku fedap!!!

kalau ada masalah sila settle sendiri. jangan mintak tolong aku settle dengan alasan aku ada power of NEGOTIATION!!!! because I HATE NEGOTIATION!!!.... ataupun sebab aku ada link dengan beliau .... owhhh plisss.... alasan paling muak aku nak dengar...................

blog jadi mangsa amarah aku sekarang ni... bila la keadaan akan tenang tanpa influence orang lain....

sebenarnya semua orang boleh build confidence masing2.... aku sangat low confidence kalau berdepan dengan negotiation.. so plisss... jangan bagi alasan aku baik dengan polan bt polan so aku orang sesuai untuk bercakap....now everyone can build networking... not only me.....

jom balik kampong!!!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......