Thursday, January 13, 2011

merajuk...

sakit kepala... bengkak mata... tapi apa boleh buat. seribu kali merayu pun belum tentu dapat keizinan bila decision dah ditetapkan.... ikut hati nak je merajuk segala bagai tapi apa daya?? hati seorang ibu sangat2 perlu dijaga...sekarang sedang berperang dengan perasaan... puas da menangis ni....  apa aku merepek ni....


ok la.. selalunya mak mudah je bagi permission, tapi kali ni da plan elok nak ke pangkor mak tak izinkan plak. memang sedih tahap gaban jatuh longkang la tapi nak buat macam mana, peraturan still kena follow...


cian kawan2 sebabnya da planning cantikk... tapi xpala maybe ada hikmah ye dak.... arrrgggghhhh!!!! try to be positive. so mnggu ni balik kampung bawak mak melawat anak kesayangan dia kat PLKN. baru dua minggu dah menceceh macam2.. memang x layak jadik hero malaya la.....


otak pon tension ni sebenanya....tapi da terubat sikit bila abang long & encik chef memujuk tadi. kah3x aku pun x pasti apa motif balong mesej amik hati aku. agaknya masa mak membebel aku dok sebelah. ayat dia memang menyakitkan hati tapi bila di'twist' balik nampak sangat dia cuba amik  hati aku. thanks la balong. percubaan yang bagus untuk menjadik abang yang mithali... & encik chef, dalam kalut2 handle function, pastu masalah dgn management sempat lagi spend time. haiiii semua orang cuba meneutralkan aura positive aku... so... syukur la kan...

mnggu ni nak balik ke x??? hmmmm... balik la kot... nak merajuk dgn mak lama2?? bukan jenis aku la tu...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......