Monday, January 10, 2011

musim sakit pn nak tunjuk muka bila musim busy bermula.....

aku cuma berdoa sangat2 yang aku selalu sihat memandangkan semester killer ni bermula. kalau tak boleh survive alamatnya bungkus suda... dua orang housemate aku da stat tak sihat. sorang asyik muntah2 dari malam semalam, sorang lagi fever + flu. antibodi aku bukan kuat mana nak tepis menda2 alah ni. risau gak takut infect tapi......... harap2 tak la kan...


sakit itu sebenarnya ujian Tuhan. macam kau ambik test. kalau kau kuat study, rajin buat revision maka kau pas dengan cemerlang tapi kalau kau buat malas, lantak la ujian ke menda ke, so kau failed la kan...
cuma nya ujian sakit ni kau pas ke failed ke tak nampak. nanti2 da mati baru dihitung. so beringat. sakit jangan merungut... terima dengan redha.. aku doakan orang2 tersayang semuanya sihat2 belaka.

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......