Saturday, January 22, 2011

diet yang hancur musnah

As student aku bukan jenis memikir sangat pasal diet makan ni.. tapi oleh kerana aku anak mak aku automatik aku rasa sangat perlu concern.... menu aku 2 3 menjak nie...

pagi aku hadap coffee, biskut oat + kismis + vitamin = bagus & sihat

tengahari mmg confirm hadap nasik koman2 dua kali tambah.

petang aku hadap nasik lagi sekali lagi.. selalunya nasik ayam corner kat taman rumah aku.

malam aku hadap burger... macam da benda wajib...

serius aku takut badan aku jadik macam apam, tak pun donut.... oh tidakkkk!!!!!!!

tapi macam mana... nafsu makan memang betambah2... aku penah tahan makan last perut memulas jangan cakap la....

aku rasa makan banyak gila.... ada pendamping menumpang gamaknya....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......