Saturday, January 22, 2011

please straight to the point

come on la guys!!!! (cheewaah) aku just tak paham kenapa sesetengah orang terlalu sangat main kias2 ni.. (sila paham maksud terlalu aku) please be straight la.... x payah nak letak berkias segala bagai sebab itu akan menyusahkan diri balik. terutamanya if mendapat listener kurang cerdik nak interpret ayat bombastik kau2 semua.  rajin sangat nak mengulang bagi aku paham... aduii laaa...

contoh gini

pemangsa: beb tetiba lapar kepsi je...

mangsa: nak makan keppsi ka?

pemangsa: malam la beb, takut kuar lewat camni... jadik papa susah

mangsa: nak p ngan keta ka??

pemangsa: xdala... aku x kisah sebenanya.....

mangsa: x.... sebenanya ko nak p ke takmau??

pemangsa: susahkan orang plak...

mangsa: la ni nak ka takmau???

pemangsa: hampa nak kuar x??? aku x kisah



ehhh apa hal ni?????

cuba kau buat 1 statement ja... contoh terbaik

"beb, gua gian gila nak makan kentaki ni.... serius wa cakap lu. hujan panas gua snggup tempuh tapi malam ni better kita p dgn keta. yelah malam2 anak dara x elok kan jadik kacang hantu. so jom la siap. plz3x tak kesian ke kat kawan lu ni? gila gian bro... gua belanja lu pek jom jimat!!!!!"


statement ni aku suka. aku akan angguk laju2 dan drive dengan penuh semangat. walaupun jom jimat. bak kata kawan aku. cukupla sekadar persahabatan yang tulus & ikhlas...

yeahhh aku ikhlas ni... tolong straight ya.... dont kona2..

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......