Thursday, January 20, 2011

ikut nawaitu atau ......

sekali tajuk macam tak boleh blah la kan.... sebab sekarang memang aku dilema bagai nak rak....

tiap2 minggu aku kena siapkan slide untuk presentation subjek public finance. tiap froup divide kepada tiga orang & aku dianugerahkan group bersama dua orang jejaka.....

masalah start last week. aku pun tak nampak space yang sesuai untuk waktu siang sebab everyone have their own work. aku pun sama. keadaan lebih free waktu malam so memang sesuai untuk progam discussion. (wait!!! discussion only). kalau kau ada experience dengan Dr Zauyah kau akan tahu attitude beliau dalam bekerja & belajar. kalau boleh 1 malam tepaksa spend untuk presentation tapi esoknya tengok la betapa hebat kau dikecam... memang sadis tapi itu cara dia mengajar anak melayu UiTM. time presentation kau takkan hidup senang lenang.... fuuuhhhh!!!!

tapi last week dalam kalut buat assignment kat rumah member, jiran tetangga tegr sebab tak elok duduk serumah buat kerja. dia cadangkan settle keja kat kedai makan. harusla x jadik keja...

1) buang duit sebab nak kena pesan makanan . nak duduk l keja lama2 buat keja harusla order even minum sikit2... kalau tak pun mesti terliur dengan makanan2 kat situ....

2) susahnya nak online.... member2 aku bukan jenis pkai berukben... semua unipax wi-fi yang dapat free netbook dr gomen tu..... gila ke hapa keja xleh online.. sekurang2 nak ushar FB smbil gugle2 carik bahan kan...

so aku nampak satu solution je skang iaitu kena arrange keja time siang tapi sumpah susah nak carik masa. aku sangat2 mengharapkan aku dapat banggakan dr zauyah sebab aku rasa geram!!! kenapa???? aku belum puaskan hati dia dengan presentation yang meletup gitu. alih2 dia yang meletup2 bagai nak rak sebab x berkenan dengan slide aku. hah!!!!!

macam hari ni.... da almost 1 am, slide belum settle, aku keseorangan di rumah sewa sebabnya x berani nak buat discussion sama2 lagi dengan groupmate aku. sorang jejaka dah tunjuk tanda2 x sihat sebab melahap seafod. beliau ada penyakit alergic. sorang lagi plak baru balik practice silat.. aku??? idea sorang2 susah nak generate. tadi penat main badminton satu hal.... arrgghhhhh!!!!!

nawaitu aku baik.... nak setle kan keja.... macam mana ni.....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......