Thursday, January 13, 2011

sila jangan busukkan nama baik anda

benda yang tak sedap didengar di sekeliling aku ni tentunya komplen kawan2 class aku pasal tak puas hati dengan baju kelab yang memang nampak sangat haprak. aku pon first time dapat baju tua agak terkejut manusia la. bengang pon ada. nampak sangat macam baju baru lepas diselamatkan dari banjir. memang buat tak ikhlas & berwawasan punya orang!!! kain putih tapi da kusam2 macam kaler kuning... eeeiiiii susah la macam ni. banyak desas desus dengar orang yang handle menda alah ni macam lepas tangan. benda mudah setaon baru nak siap. bila da siap sikit pon customer tak puas hati.... apa macam sis??? dalam kalangan2 kami nama kau da di tempat yang tercorot. kalau setakat ni keja kau mampu buat terima kasssseeeeyyyyy!!!!!! (tiru gaya alleycats). kau pegang jawatan tinggi tapi akhirnya...... nasib badan la.....


p/s: aku xmau jadik cenggitu......

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......